MOHD FIRDAUS BIN RAZALI


11 NOVEMBER 1984
HOSPITAL BESAR IPOH

"sangat besar kepala.....degil... dan kuat beremosi"
NOVEMBER = SWEETIE
Stubborn and hard-hearted. Strong-willed and highly motivated. Sharp thoughts. Easily angered. Attracts others and loves attention. Deep feelings. Beautiful physically and mentally. Firm Standpoint. Needs no motivation. Shy towards opposite sex. Easily consoled. Systematic (left brain). Loves to dream. Strong clairvoyance. Understanding. Sickness usually in the ear and neck.. Good imagination. Good physical. Weak breathing. Loves literature and the arts. Loves travelling. Dislike being at home. Restless. having many children. Hardworking. High spirited.


MY FAMILY



AYAH

ini ayah aku RAZALI BIN YAAKUB
seorang pemandu...sekarang dah pencen.. duk umah je la... sangat suka memasak.. hahahaha... selalu je ada resepi baru nak cuba...




EMAK

dan ini pula emak kesayangan aku (orang cakap muka aku sejibik muka mak aku masa muda muda)
MIAH BINTI ZAKARIA... berniaga kedai tomyam di KAMPUNG SERI AMPANG, IPOH PERAK...

(LOVE U MOM... sayang MAK)



KAKAK


yang ni KAK LONG aku.. huhu... ROSLIANA BINTI RAZALI.. (orang kata muka aku sama ngan akak aku kalau pakai tudung.. hahahaha) dah jadi puan.. ini lah laki dia.. SAZALI BIN MAT ISA (macam nama ayah... tukar huruf R jadi S.. hehehe) abang ipar yang ku hormati.



dan anak mereka yang bernama MUHAMAD AMMAR KHALIS yang merupakan cucu ke-2.

 (5 MAY 2012)

( untuk lihat wajah comel Ammar klik sini -----> MUHAMAD AMMAR KHALIS)



ABANG

abang aku lak nama MOHAIZAT BIN RAZALI..pun dah kawin.. huhu...dengan kakak ipar aku NURSHUZALIZA BINTI SHUPLI... dah dapat baby boy MUHAMAD ESHRAFF RIFQI BIN MOHAIZAT.. anak buah sulung aku... nyomel nyomel nyomel....


ni plak gambar RIFQI... huhuhu....

 (3 JANUARY 2011)

( untuk lihat wajah comel Rifqi klik sini -----> MUHAMAD ESHRAFF RIFQI )


dan ini pula cucu ke-3 MUHAMAD ESHRAFF MIKAEL


(11 JULY 2012)

( untuk lihat wajah comel Mikael klik sini -----> MUHAMAD ESHRAFF MIKAEL ) 



  ADIK

dan selepas dapat aku,  dapat pula adik aku... KEMBAR...huhuhu... 

(BADRUL HISHAM BIN RAZALI@ABANG)

(BADRUL IZHAM BIN RAZALI@ADIK)

dua dua ni walaupun bermacam masalah tapi tetap juga adik yang aku sayang..


really, I LOVE MY FAMILY..... huhuhu....sebab kerana diorang lah aku jadi manusia seperti hari ini....






BEST FRIEND FOREVER






SHAZLEE, SHAHREEN, LEENDA DAN FIRDAUS


 SAYANG AWAK SEMUA!!!



-END-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Winnie The Pooh