FIRR RAZALI


11 NOVEMBER 1984
HOSPITAL BESAR IPOH

"sangat besar kepala.....degil... dan kuat beremosi"
NOVEMBER = SWEETIE
Stubborn and hard-hearted. Strong-willed and highly motivated. Sharp thoughts. Easily angered. Attracts others and loves attention. Deep feelings. Beautiful physically and mentally. Firm Standpoint. Needs no motivation. Shy towards opposite sex. Easily consoled. Systematic (left brain). Loves to dream. Strong clairvoyance. Understanding. Sickness usually in the ear and neck.. Good imagination. Good physical. Weak breathing. Loves literature and the arts. Loves travelling. Dislike being at home. Restless. having many children. Hardworking. High spirited.


MY FAMILY



AYAH & EMAK

ini ayah aku RAZALI..seorang pemandu...sekarang dah pencen.. duk umah je la... sangat suka memasak.. hahahaha... selalu je ada resepi baru nak cuba...

dan ini pula emak kesayangan aku (orang cakap muka aku sejibik muka mak aku masa muda muda)
MIAH ..







KAKAK


yang ni KAK LONG aku.. huhu... ROSLIANA .. (orang kata muka aku sama ngan akak aku kalau pakai tudung.. hahahaha) dah jadi puan.. ini lah laki dia.. SAZALI BIN MAT ISA (macam nama ayah... tukar huruf R jadi S.. hehehe) abang ipar yang ku hormati.





ABANG

abang aku lak nama MOHAIZAT ..pun dah kawin.. huhu...dengan kakak ipar aku NURSHUZALIZA BINTI SHUPLI...




  ADIK

dan selepas dapat aku,  dapat pula adik aku... KEMBAR...huhuhu... 


(BADRUL HISHAM BIN RAZALI@ABANG)
(BADRUL IZHAM BIN RAZALI@ADIK)



really, I LOVE MY FAMILY..... huhuhu....sebab kerana diorang lah aku jadi manusia seperti hari ini....




-END-

Popular posts from this blog

KESIHATAN PERSEKITARAN

UNIT KESELAMATAN DAN KUALITI MAKANAN

UNIT KAWALAN PENYAKIT BERJANGKIT